Wednesday, April 06, 2005

رستوران البرز

اول پلاكادر اش را ديدم نوشته بود از پذيزفتن افراد مجرد معذوريم با خودم گفتم رستوران ها هم!!البرز را كمتر كسي است كه نشناسد يكي از رستورانهاي معروف و گران تهران؛ كه واقع در خيابان سهروردي است و علاوه بر اينكه مشتري هاي خاص خود را دارد علي رغم گرانقيمت بودن اش هميشه شلوغ است. با آنكه معمولاً چنين جايي را هميشه با خانواده هستم؛ كنجكاو شدم علت اين اطلاعيه را بپرسم!
با مدير داخلي رستوران صحبت كردم كه زن جواني است گفت : چون رستوران البرز خانوادگي است از اداره اماكن دستور داده شده اين نكته را تذكر دهيم در اصل منظورمان بيشتر دختران جوان با حجاب بد يا مردان جواني است، كه براي خانواده ها مزاحمت ايجاد مي كنند و قضيه خيلي هم جدي نيست .در آخر هم يك تعارف اضافه كرد كه خيلي خوشحال مي شود اگر باز هم به رستورانشان بروم ! من هم نگفتم حس خبر نگاري ام گل كرده ! و قضيه تجرد يا تاهل هم به خاطر خودم نيست . امانه غلظت آن اطلاعيه را فهميدم نه لحن مسامحه گرانه مدير رستوران را؟

0 Comments:

Post a Comment

<< Home