Tuesday, January 04, 2005

جالب و تاسف اور

لازم نیست به اتفاق ویژه ای فکرکنیم تا به خاطر بیاوریم چه جور آدمهایی هستیم!نه لازم نیست...کافی است وقتی کسی گفت بالای چشممان ابرو یک نگاه کوچک به آیینه بیندازیم تا تصویر عکس العمل خود رامرور کنیم نه از هیچکدام از آدمهای مدرن و پست مدرن!!این اطراف دلگیر نیستم مگر نه اینکه همه در همین ساختاری که گاه سعی می کنیم کم اهمیت ومعدوم فرضش کنیم سر میکنیم!! نه تقصیر من نیست اگر معایب زودتر از محاسن نظرم را جلب می کند....حالا اگر تخصصم دشمن تراشی است باشد به حساب ذهن منتقدو بد بینم

1 Comments:

Blogger پيام يزدانجو said...

سلام. نمی دانم چرا انتظاری جز این داشتید. من به نظر شما احترام می گذارم، همان طور که دیدید نظر شما را در وبلاگ ام پاک نکرده ام و نخواهم کرد و اسکرپ تان را هم پاک نکردم -- که البته خودتان پاک کردید. خب، رویکرد شما اگر نگویم بی ادبانه بود، می توانم بگویم دوستانه نبود و بنابراین فکر کردم حضورتان به عنوان یک دوست برای من پذیرفته نیست و به همین خاطر شما را از آن لیست کذایی حذف کردم. من که با آن وبلاگ فزرتی جای کسی را تنگ نکرده بودم، و شما هم می توانستید با لحن دوستانه یی تذکر بدهید و انتقاد کنید، نه این طور خصمانه و طلبکارانه. در هر حال، موفق باشید.

11:46 AM  

Post a Comment

<< Home